loading...
اندیشه های نو
محمد بازدید : 3 شنبه 03 اسفند 1392 نظرات (0)
سلاااااااام.....من چی کار کنم نه واقعا چی کار کنم؟

اومدم خیر سرم پست هنرمندان رو بعد سالی بذارم...می نویسه به دلیل وجود اسکریپ نمیشه..

بکوبم دهنت..؟

دیروزم همین آش بود و همین کاسه...بعد بگین چرا پست نمیذاری من که 24ساعت اینجام بلاگفا نمیذاره پست بذارم...

منو ول کنن این روش رو هم به کار می گیرم.

عکس های طنز و دیدنی (63)


نترس عمو آدم برفی که ترس نداره؟

به جان خودم اگه یه بار دیگه بلاگفا از این بازی در بیاری میدم آدم برفیه بخورتت..

عکس های طنز و دیدنی (63)

چیه مشکلیه؟اینم پست راحت شدین؟

به قول نیما تو مسیر انحرافی خوب شد؟

عکس های طنز و دیدنی (63)


دیگه عرض کنم به خدمتتون که...

من موقعی که هوش سیاه 2 میبینم بعد فیلم حساس می شه این شکلیم

عکس های طنز و دیدنی (63)

ولی باور کنید اون قسمت که کامران دنبال ایمان می کنه تا هارد رو ازش بگیره قبلشم کلی زدتش...من واقعا اون لحظه وایساده تلویزیون می دیدم

ــــــــ ــــــــ ــــــ ـــــــــــ ـــــــــــــــ ــــــــ ـــــــــــــــــــ ــــــ ـــــــــــــ ـــــــ

حالا که اومدم آپ کنم بذارید بگم دور هم بخندیم

همون طور که گفته بودم من و خونوادم و دوستام کلا آدمای باحالی هستیم....تعریف از خود نباشه یه وقتی هاااا

تو کلاس همه داشتیم با معلمو با خودمونو ... حرف می زدیم یادم نیست چی شد دوستم یهو اومد یه مثل بیاره خیییییییلی بی ربط اون وسط گفت :ندیدم نون گندم...

منم ومدم بقیه شو بگم:دیدم که دست مردم...

جان؟چی شده؟

به دوستم می گم چی می گی بابا...نخوردیم نون گندم...اصلا یه وضعیه هااا

           .............................................................................

دوستای گلم امید وارم همیشه شاد باشید...

فعلا هر چی سعی می کنم اون پستو براتون بذارم ولی آش همونه و کاسه همون

شاید روزی برسه که من بتونم راحت پست بذارم.... شاید...


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 11
  • بازدید سال : 19
  • بازدید کلی : 362